Daisy Compact S

Daisy Compact S

Daisy Compact S este modelul cel mai mic din seria caselor de marcat ce urmeaza a fi avizat in conformitate cu noua legislatie intrata in vigoare incepand cu mai 2018. Casa de marcat Daisy Compact S este echipata cu toate dispozitivele necesare pentru conectare la distanta cu serverele ANAF ( atunci cand aceste servere vor fi functionale) nemaifiind necesara adaugarea de dispozitive externe sau interne pentru conformitate. La momentul cand se va incepe conectarea cu serverele ANAF se va solicita un Supliment de Aviz tehnic si se va face un upgrade de software in casa de marcat. Conectarea la serverele ANAF se va face prin modemul GPRS existent pe placa de baza a casei de marcat . Trebuie introdusa cartela SIM de telefonie mobila pentru initierea conexiunii GPRS. 

Servicii incluse in pretul casei de marcat: 

  • Intocmirea dosarului pentru obtinerea numarului de ordine NUI al casei de marcat.
  • Depunere on-line dosar la orice sediu ANAF din tara.
  • Programare articole coduri PLU PRODUSE gratuit! In format electronic, conform lista client, nelimitat.
  • Contract de service pentru casa de marcat  in primul an gratuit , conform garantiei.
  • Fiscalizare gratuita.

 Pentru o cantitate mai mare de case de marcat, gen lanturi de magazine, farmacii, supermarketuri, case de pariuri, preturile se negociaza direct cu clientul!

 

Acte necesare pentru achizitionarea casei de marcat:

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa certificatul constatator si rezolutia O.R.C. privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului;
  • Copie dupa „Declaratie privind sediile secundare 061” depusa la D.G.F.P.
  • Declaratie pe proprie raspundere (scrisa de administratorul societatii), conform careia casa de marcat se instaleaza la adresa punctului de lucru sau dupa caz, in regim de comert ambulant/regim de taxi/altele.

Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P.  se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului. Depunerea dosarului revine in responsabilitatea noastra!

 

Iți stăm la dispoziție și vom încerca să iți răspundem în cel mai scurt timp!

[recaptcha]

În stoc , .

Descriere

Alimentare :
Acumulator intern de mare capacitate Li-Ion 3.7V – 2000mAh
Incarcarea acumulatorului se poate face printr-un incarcator de telefon mobil cu tensiune de incarcare de 5V , 2A
Tastatura :
23 butoane , unele dintre ele avand functii duble
Tip imprimanta :
Imprimanta termica liniara , 32 simbol per linie, 12 linii / sec
Afisaj operator :
132 x 48 px LCD grafic cu indicatori grafici pentru informatii despre starea AMEF
Afisaj client :
132 x 24 px LCD grafic functional numai pentru informatiile utile clientului
Interfete de comunicare :
1 x microUSB pentru conectare la calculator : pe acest port se poate face
 descarcarea fisierelor care trebuie trimise la ANAF pana pe 20 ale lunii urmatoare
Nr. Articole (PLU) :
30.000 articole cu nume, pret, cod bare, unitate de masura etc.
Nr. de clienti :
10.000 pentru facturare sau introducere CIF client fara programare
Departamente :
95 + 4 , 4 direct pe taste , restul de departamente prin combinate de taste
Nr. Operatori :
20 operatori , fiecare cu parola de autentificare
Tip rola hartiefolosita :
O rola hartie termica 57mm / 40 mm diametru rola
Jurnal Electronic :
Memorie interna tip microSD,m protejata, cu capacitatea de 40 mil linii
Tipuri de plata acceptate :
9 tipuri de plata dintre care numerar, card, tichet, etc.
modul Bluetooth :
prezent pe placa de baza, va fi activ la momentul avizarii
modul WIFI integrat :
integrat pe placa de baza , va fi folosit pentru conectarea cu serverele ANAF ( la momentul cand serverul ANAF va fi activ )
modem GPRS integrat :
integrat pe placa de baza, va folosit pentru conectarea cu serverele ANAF ( la momentul cand serverul ANAF va fi activ )(trebuie introdusa cartela SIM)
 Modul Criptare (SAM) :
hardware specializat cu Crypto-card pentru stocarea certificatului digital si a perechi de chei PKI
Alte functii :
Calcularea automata a restului
Imprimarea si vizualizarea sumei intermediare
Corectarea (stergerea) inscrierilor gresite inainte de inchiderea bonului
Reduceri si adaosuri procentuale
Reduceri si adaosuri valorice
Introducere CIF client
Vanzarea repetata a unui produs
Imprimare LOGO grafic pe bon
Functia de Imprimanta fiscala pentru conectarea la un sistem PC
Rapoarte :
Raport Z inchidere zilnica (golirea vanzarilor)
Raport X citire ( fara golirea vanzarilor)
Raport X sau Z pe Casier
Raport X sau Z pe Articole
Raport X sau Z pe perioade de timp
Periodice din memoria fiscala
Rapoarte din Jurnalul electronic cu ajutorul tastaturii casei de marcat
Rapoarte din Jurnalul electronic prin aplicatie PC externa
Backup extern :
Export date pe SD-card extern pt transmitere informatii online ANAF ( pana pe 20 ale lunii urmatoare) , pe portul microUSB
Deschidere sertar de bani :
NU
Dimensiuni ( L x l x h ) :
84x167x60mm
Greutate :
300 gr cu tot cu acumulatorul Li-ION
Garantie :
12 luni Standard
Software POS :
Axis Cloud — solutie Cloud based cu interfata de vanzare Android – implementat cu Daisy eXpert SX
S2S Imperial POS si Restaurant — Integrat cu acest software – Aplicatie software LEGALA inregistrata in Biblioteca Nationala de Programe
Smart Bill  – in curs de implementare
Facturis  – implementat cu Driverul Dprint V.1.1.8
Okavango – program de gestiune laboratoare si clinici radilogie dentara – www.okavango.ro  : implementat cu Driverul Dprint V.1.1.8
Microshop – implementat cu driverul Dprint V1.1.8 – program vanzare-gestiune inregistrat LEGAL in Biblioteca Nationala de Programe
Nessus – in curs de implementare
Qubicor 5 – sistem ERP simplificat destinat firmelor mici si mijlocii – implementat cu Driverul Dprint V.1.1.8 – www.ccms.ro
LogBox – implementat cu case de marcat Daisy : solutie OnLine dedicata clinicilor , saloanelor si centrelor de infrumusetare
STIMATI clienti. Va recomandam utilizarea programelor software inregistrate LEGAL in Biblioteca Nationala de Programe software destinate activitatii de vanzare-gestiune
Fabricat in : UE ( Bulgaria )

 

Noile case de marcat fiscale generatia 2018

Casele de marcat moderne, puse pe piata din Romania incepand cu luna iunie 2018 , sunt produse cu cele mai  moderne tehnologii si sunt pregatite pentru conectarea OnLine cu serverele ANAF, conectare care se va face in momentul in care ANAF va decide acest lucru.

ATENTIE!!

Casele noastre de marcat AVIZATE sau in curs de avizare CONTIN toate modulele necesare conectarii la servere ANAF , atunci cand se va solicita acest lucru. Pe placa de baza a casei de marcat , sub sigiliu , exista modemul GPRS pentru transmisia pe retelele de telefonie mobila a datelor solicitate de ANAF ,  exista un modul WI-FI pentru cei care vor dori conectarea cu serverele ANAF folosind Routerul conectat la Internet, iar unele modele contin si port Ethernet pentru conectare . Aceste module sunt momentan INACTIVE, dar casele de marcat sunt echipate deja cu ele , deci la momentul conectarii trebuie instalat doar noul FIRMWARE ( software ) al casei de marcat necesar pentru conectarea si transmisia datelor la ANAF . Va fi necesar, la acel moment , SIM-ul pt modemul GPRS.

O casa de marcat moderna, generatia 2018, trebuie sa contina cel putin urmatoarele:

– memorie fiscala care este capabila sa memoreze minimum 1830 rapoarte Z fiscale

– Jurnal Electronic, o memorie interna cu capacitate minima de 8Gb ( aceasta memorie de 8Gb poate memora 40 milioane de linii ; daca tinem cont ca un bon mediu are 40 linii cu tot antet , continut produse vandute si note de subsol , atunci un JE ( jurnalul electronic ) poate memora pana la 1 milion de bonuri , o cantitate imensa de bonuri pentru o mare majoritate a comerciantilor.)

– un dispozitiv de comunicatie, intern sau extern, necesar pentru conectarea cu serverele ANAF – toate casele de marcat produse de Daisy au modem GPRS si modul Wi-Fi instalate pe placa de baza, pregatite pentru conectarea cu serverul ANAF la momentul cand acestea vor fi functionale.

ATENTIE !!! Pana la conectarea OnLINE cu serverele ANAF , este obligatoriu ca pana in data de 20 ale lunii urmatoare, toate firmele trebuie sa transmita informatiile stocate in Jurnalul Electronic ( datele de vanzare ale lunii precedente) , direct la agentiile ANAF sau urmand o procedura Online.

Procedura de transmitere OnLine, a datelor din casa de marcat , presupune detinerea unui Certificat digital calificat pentru semnarea digitala a documetelor transmise.

– dispozitivul extern de backup necesar pentru salvarea informatiilor din casa de marcat. Acesta poate fi card SD , card Micro SD , USB stick. Nu este permisa colectarea informatiilor direct pe PC si transmiterea lor catre ANAF , in cazul raportarii lunare.

– modul de criptare ( modul SAM) necesar pentru semnarea digitala a informatiilor raportate de casa de marcat . Acest modul genereaza perechea de chei publica/privata si memoreaza certificatul digital instalat pe casa de marcat. Fiecare casa de marcat va avea un Certificat Digital unic generat , specific pentru acea casa de marcat.