Imperial Hotel & Rooms

Imperial Hotel & Rooms

Simplifică operațiunile care țin de managementul hotelului tău.

Destinat hotelurilor de orice mărime, inclusiv motelurilor, pentru care achiziționarea unui soft adecvat era o opțiune costisitoare, programul Imperial Rooms permite înregistrarea simplă a activităților ce țin de rezervări, grad de ocupare, facturare și generare de statistici.
Vezi lista case de marcat si imprimante fiscale compatibile.

Utilizat împreună cu Imperial POS & Retail și Imperial Bar & Restaurant, sistemul oferă toate componentele necesare unui management hotelier complet și eficient.

Iți stăm la dispoziție și vom încerca să iți răspundem în cel mai scurt timp!

[recaptcha]

În stoc , .

Descriere

Un singur program pentru toate activitățile unui hotel

Imperial Hotel & Rooms oferă caracteristici practice, bazate pe nevoile exprimate de proprietarii de localuri și personalul care utilizează programul în activitatea zilnică.

Gestionare rezervări

Managementul simplu al rezervărilor telefonice.

Starea camerelor

Situație clară a gradului de ocupare, curățenie, defecțiuni.

Evidența documentelor

Programul ține evidența exactă a documentelor legale (documente scanate, de ex. copie de buletin).

Rapoarte detaliate

Rapoarte pentru mic dejun, prânz, cină.

Emitere facturi

Emiterea facturilor către client, cu taxe hoteliere locale afișate.

Transfer consum și servicii

Serviciile adiționale și consumul clienților se pot transfera pe cameră.

Asigură-le oaspeților tăi o experiență de cazare perfectă de fiecare dată

Realizat împreună cu proprietarii de hoteluri, Imperial Hotel & Rooms este potrivit pentru moteluri și hoteluri de orice mărime.

Hotel

Efectuează evidența rezervărilor și transferă consumul pe cameră.

Pensiuni

Permite gestionarea cazărilor și urmărirea încasărilor.

Motel

Permite efectuarea rezervărilor și operațiunile de contabilitate primară.